Som du kan læse i ‘Guide – Sådan udfylder du en individuel ansøgning (denkommunalekompetencefond.dk) udfylder du det elektroniske ansøgningsskema fra 1 til 7.
Når du på trin 7 har godkendt dine indtastede oplysninger og trykket ‘Bekræft’ er pengene reserveret til dig. Du, din leder og din tillidsrepræsentant (de tre oplyste mail på ansøgningen) modtager nu den samme mail med et sagsnr., og et link til ‘Ansøgningsstatus’.
Først nu skal du indhente underskrifter fra dig selv, din leder og din tillidsrepræsentant. Når du har den fysiske underskrifter, skal de uploades på sagen, via den mail du, din leder og din tillidsrepræsentant (de tre oplyste mail på ansøgningen) har modtaget.
Opdager I en fejl i ansøgningen skal I kontakte os pr. telefon eller mail, det det kun er os, der kan rette i ansøgningen.
Det er kun ansøgningen med underskrifter, der skal uploades på ansøgningen. I sagsbehandlingen ses der udelukkende på den uddannelse/kursus, der søges til. Altså ikke på den person, der søger.